Refined Ladies / Wykwintne Damy

Hello,

My June exam is approaching fast and as a result I have less time for my beloved hobbies. Today I am sharing a few photos of some “refined ladies”. I made these cards quite some time ago to full-fill orders from family and friends. As always I have been playing with colours and adding beads here and there. I am hoping to go back to these designs and try some more colours. To end this post with a “sparkle” here is a suitable quote (me thinks):

“A girl should be two things: classy and fabulous.” Coco Chanel

 

Czesc,

Moj czerwcowy egzamin zbliza sie wielkimi krokami, z tego powodu mam duzo mniej czasu na moje ukochane robotki. Dzis dziele sie fotkami “wykwintnych dam”. Prezentowane kartki zrobilam jakis czas temu na zamowienie od znajomych i rodziny. Jak zwykle pozmienialam kolory i dodalam koraliki tu i tam. Mam nadzieje wrocic do tych wzorow i sprobowac nowych kolorow. Na zakonczenie dzisiejszego wpisu odpowiedni cytat z “blaskiem” (tak mi sie wydaje):

“Dziewczyna powinna miec dwa atuty: byc elegancka i wspaniala” Coco Chanel

 

This slideshow requires JavaScript.

As always I will happily read all your comments. 🙂

Jak zawsze milo mi bedzie przeczytac Wasze komentarze. 🙂

12 thoughts on “Refined Ladies / Wykwintne Damy

  1. Damy z klasą!
    Powodzenia na egzaminie. Jeszcze się pewnie sklikamy, ale już teraz obiecuję trzymać kciuki 🙂

  2. Karteczki urocze. Zawsze podobały mi się te wzorki 🙂 Pytałaś nie o to, na jakim materiale haftowałam swoje jajka kraftowe – to tkanina o nazwie hardanger 22 ct.
    Pozdrawiam 🙂

Leave a Reply

