Denim bag / Dzinsowa torba

Hello,

I have been doing good things for the environment and even better for my soul – I have recycled my jeans I could no longer wear into a bag … it’s fully lined with an inside pocket and an obligatory petal of mine …  I cannot wait to head out with it … something tells me –  there will be more of these coming out of my sewing machine 🙂

 

Czesc,

cos mnie naszlo i postanowilam zrobic cos dobrego dla srodowiska i jescze lepszego dla mojej duszy – przerobilam moje dzinsy ktorych nie moglam juz nosic na torbe … torba jest z podszewka, wewnetrza kieszenia i obowiazkowo z moim kwiatkiem  … nie moge sie doczekac zeby z nia wypasc z domu …. cos mi mowi ze kolejne torby wymkna sie spod mojej maszyny 🙂

 

 

6 thoughts on “Denim bag / Dzinsowa torba

  1. Ale extra! Ja też chce taką! 😀 Jest rewelacyjna ! 🙂
    P.S. Ago, zapraszam do głosowania na najładniejsze zdjęcie z robótką 🙂

    • dzieks za odwiedzinki wlasnie widzialam …. piekne zdjecia…. wybor trudny 🙂 ale jakos dalo rade … bede sledzic kto wygra … a torby … mysle ze sie pojawia w sklepie I pewnie moze zrobimy loterie …. 🙂

  2. this is soooo cool looking.. you really have great sewing skills.. i want to thank you for the kinf surprise and what a lovely card.. something going your way.. and do keep in touch. 😀

Leave a Reply

