Blue EPP cushion / Niebieska poduszka (EPP)

Hello,

I have finally finished this blue EPP (English Paper Piecing) cushion (it’s been a while) – and now I don’t know what to do with it – this shade of blue won’t really fit in any of our rooms  …. any ideas?

CLICK HERE have a look at a purple one, I completed a while back – that one was for my niece …

It’s November – stay well, stay warm – till next time 🙂

 

Czesc,

Wreszcie skonczylam niebieska poduszke EPP (English Paper Piecing) – troszke mi to zajelo i teraz nie wiem co z nia zrobic bo ten odcien blekitu w domu nie bedzie nam pasowal … macie moze jakies pomysly?

KLIKNIJ TUTAJ – aby zobaczyc fioletowa poduszke – zrobiona spory czas temu dla mojej siostrzenicy …

Juz listopad – trzymajcie sie dobrze i cieplo – do zobaczyska 🙂

 

 

 

Advertisements

6 thoughts on “Blue EPP cushion / Niebieska poduszka (EPP)

  1. Bardzo fajnie wyszła ☺ mam ten sam ból, lubie szyć i czasami stworze coś co miałam w głowie a okazuje się że kompletnie to nie pasuje do mojego mieszkania. Wtedy zazwyczaj korzystam z opcji oddania/podarowanie tego komuś komu dana rzecz pasuje lub sie podoba. Drugie wyjście to odlozenie na później aż zmienię styl lub kolorystykę ale z tego korzystam rzadko 😉 Twój wpis trochę mnie popedzil do napisania mojego, już wróciłam do pracy ale musze sie w końcu wziąć bo kilka pomysłów już zdążyłam zrealizować 😊

  2. Mnie pasowałaby idealnie!!! Mam patchwork na ścianie w takich niebieskościach. No i jest śliczna, idealnie odszyta 🙂 PODZIWIAM, bo sama nie szyję takich cudeniek 🙂
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s